Reklamacje towarów zakupinych w sklepie internetowym
Srzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową przez okres 2 lat od daty sprzedaży (chyba, że opis stanowi inaczej).
Sklep "SZUZSZOP" oferuje towar tylko nowy.
Podstawą wszelkich roszczeń reklamacyjnych jest przedłożenie dowodu zakupu.
Zgłoszenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić w ciągu 2 miesięcy od wykrycia tej niezgodności.
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową kupujący może zażądać usunięcia tej niezgodności poprzez naprawę lub wymianę towaru na nowy.
Kupujący może zażądać obniżenia ceny lub zwrotu gotówki dopiero wtedy, gdy niemożliwe jest usunięcie niezgodności lub wymiana towaru na nowy.
Za niezgodność towaru z umową nie uważa się towaru, który:
jest uszkodzony na skutek niewłaściwej konserwacji,
jest uszkodzony na skutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem,
systemy gwarantujące komfort użytkowania zostały uszkodzone mechanicznie lub wynikają ze złego dopasowania obuwia do stopy.
Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową jeżeli kupujący wiedział o tej niezgodności lub jeżeli oceniając obiektywnie powinien był o niej wiedzieć.
Kupujący w naszym sklepie interntowym ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny a zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w ciągu 14 dni roboczych.
usterki widoczne podczas zakupu,
uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie skóry, naderwanie lub zadrapanie skóry, oderwanie ozdób, zamka gumy itp.),
przebarwienia odzieży przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce,
naturalne zużycie butów w związku z ich normalnym użytkowaniem,
przemakanie butów.
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dn. 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (DZ.U. NR 141 poz.1176).
Towar zgłaszany do reklamacji powinien spełniać wymogi higieniczne związane z czystością (powinien być oczyszczony z błota, piachu i innych nieczystości).
Przed odesłaniem butów, prosimy o kontakt mailowy.
Koszty wysyłki obuwia do rozpatrzenia reklamacji przez rzeczoznawcę ponosi KUPUJĄCY.
W przypadku uznania reklamacji naprawione bądź wymienione obuwie zostanie przesłane na koszt sprzedawcy.
W przypadku nieuznania reklamacji przez sprzedawcę obuwie zostanie odesłane na koszt kupującego.
Formularz reklamacyjny < tutaj>
Formularz zwrotu < tutaj>
Reklamacje prosimy wysyłać na adres :
Szuz Szup Sp. z o.o.
ul.
05-077 Warszawa
Dane teleadresowe : Easycom | Biuro: | 05-077 Warszawa |
Korzystanie z strony internetowej oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być zapisane w pamieci urządzenia.Strona używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celach statystycznych i marketingowych. Można zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej.