www.szuzszop.pl

Parametry wyszukiwania
Rozmiar
X 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Kolor
X
Materiał
Zapięcie
Marka
Cena zł
X < 100 100-300 300-600 600 >
Nazwa

* PRZY ZAKUPIE POWYŻEJ 200 ZŁ

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WYSYŁKI REALIZUJEMY KURIEREM

 

Reklamacje towarów zakupinych w sklepie internetowym

  • Srzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową przez okres 2 lat od daty sprzedaży (chyba, że opis stanowi inaczej).

  • Sklep "SZUZSZOP" oferuje towar tylko nowy.

  • Podstawą wszelkich roszczeń reklamacyjnych jest przedłożenie dowodu zakupu.

  • Zgłoszenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić w ciągu 2 miesięcy od wykrycia tej niezgodności.

  • W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową kupujący może zażądać usunięcia tej niezgodności poprzez naprawę lub wymianę towaru na nowy.

  • Kupujący może zażądać obniżenia ceny lub zwrotu gotówki dopiero wtedy, gdy niemożliwe jest usunięcie niezgodności lub wymiana towaru na nowy.

  • Za niezgodność towaru z umową nie uważa się towaru, który:

    • jest uszkodzony na skutek niewłaściwej konserwacji,

    • jest uszkodzony na skutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem,

    • systemy gwarantujące komfort użytkowania zostały uszkodzone mechanicznie lub wynikają ze złego dopasowania obuwia do stopy.

  • Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową jeżeli kupujący wiedział o tej niezgodności lub jeżeli oceniając obiektywnie powinien był o niej wiedzieć. 

  • Kupujący w naszym sklepie interntowym  ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny a zwrot wpłaconej kwoty  nastąpi w ciągu 14 dni roboczych.


    Reklamacji nie podlegają:
    • usterki widoczne podczas zakupu,

    • uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie skóry, naderwanie lub zadrapanie skóry, oderwanie ozdób, zamka gumy itp.),

    • przebarwienia odzieży przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce,

    • naturalne zużycie butów w związku z ich normalnym użytkowaniem,

    • przemakanie butów.

  • Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dn. 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (DZ.U. NR 141 poz.1176).

  • Towar zgłaszany do reklamacji powinien spełniać wymogi higieniczne związane z czystością (powinien być oczyszczony z błota, piachu i innych nieczystości).

  • Przed odesłaniem butów, prosimy o kontakt mailowy.

  • Koszty wysyłki obuwia do rozpatrzenia reklamacji przez rzeczoznawcę ponosi KUPUJĄCY.

  • W przypadku uznania reklamacji naprawione bądź wymienione obuwie zostanie przesłane na koszt sprzedawcy.

  • W przypadku nieuznania reklamacji przez sprzedawcę obuwie zostanie odesłane na koszt kupującego.

 

Formularz reklamacyjny < tutaj>

Formularz zwrotu < tutaj>

 

Reklamacje prosimy wysyłać na adres : 

Szuz Szup Sp. z o.o.

ul. Brylantowa 5

05-077 Warszawa

 


 

Dane teleadresowe : Easycom Jadwiga Grous| Biuro: Brylantowa 5 | 05-077 Warszawa |

Sklep internetowy Pn.-Pt. 9:30-17:30 Tel. 666098024; 602262193;

 

 

Korzystanie z strony internetowej oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być zapisane w pamieci urządzenia.Strona używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celach statystycznych i marketingowych. Można zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej.

 Powered by: www.CDX.pl